Tunnetaitava työntekijä – vahvistusta asiakaspalvelutyöhön
Jyväskylän kristillinen opisto
Alkaa
05.09.2023
Loppuu
06.09.2023
Opetuskieli
Suomi
Koulutuksen laajuus
0,5op
Koulutusmuoto
Lyhytkurssi
Koulutusala
Henkilöstökoulutus, Seurakuntatyö ja teologia
Koulutuksen kuvaus
Koulutuksessa käsitellään vuorovaikutukseen ja kohtaamiseen sekä asiakaspalveluun liittyviä aiheita. Koulutuksen teemoja ovat tunnetaidot, asiakkaan puheeseen kytkeytyminen, aktiivinen kuuntelu, ristiriitojen käsittely asiakastilanteessa, rohkean ja rakentavan puhumisen taito ja työntekijän omat tunteet sekä omasta jaksamisesta huolehtiminen. Erityisenä teemana ovat suru, kuolema ja kriisi ilmiöinä, niiden kohtaaminen ja vaikutus asiakkaan toimintakykyyn sekä myötätuntouupumuksen ennaltaehkäisy. Hinta 250 e.